Smulorna!

En blogg om livet som föräldraledig fyrabarnsmamma

Maratonamning

Publicerad 2016-06-26 20:40:20 i


Bebis är förkyld och vaknar ca en gång i kvarten. Jag tackar gudarna för smartphones! Vad gjorde ammande föräldrar innan dess? Jag har fött upp två barn innan jag skaffade en smartphone. Jag har ingen aning om vad jag gjorde alla de där timmarna jag låg och ammade dem, men jag kommer ihåg att jag var stressad och oerhört uttråkad. Frustrationen jag kände alla gånger jag försökte gå därifrån och bebisen vaknade igen. Nu ligger jag istället och läser intressanta diskussioner i feministiska facebookgrupper, budar på onödiga saker på tradera och klickar runt på awesome människors instagramkonton. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela