Smulorna!

En blogg om livet som föräldraledig fyrabarnsmamma

Kattunge!

Publicerad 2016-02-05 12:36:25 i Allmänt,

För två veckor sedan fick jag och A en chock!
Vi hade varit i stan hela dagen och kommer hem till en mycket mjau:ande katt, Svarta Styret, som dessutom blöder från underlivet. Jag ringer jourhavande veterinär samtidigt som A följer efter henne in på barnens rum. Där ligger det en liten nyfödd kattunge bland barnens utklädningskläder!!! 🐈
Känner mig som en idiot som inte ens har märkt att hon är dräktig. Dagen innan detta hände började vi misstänka det.
Tävlingen "Årets sämsta kattägare" avgjordes tidigt i år.



Nu blir det kastrering så fort hon slutat dia iaf.
Men att ha kattungar är ju typ roligaste jag varit med om, så om jag får vara självisk så är jag ändå lite lite glad över det här. 🐱

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela