Smulorna!

En blogg om livet som föräldraledig fyrabarnsmamma

Dan före dan

Publicerad 2015-12-23 20:04:40 i


Julklappsinslagning så här dan före dan. De stora barnen firar inte med oss i år, det är bara jag, A och bebisen som åker till min syster med familj imorgon. Min mamma och sambo kommer dit också. Trots att jag kommer längta ihjäl mig efter alla barnen ser jag fram emot julafton i år. Kommer bli så mysigt hemma hos min syster. 


Bebis måste ju också få paket... 

Har verkligen sett fram emot att sitta med A och slå in paketen ikväll, rimma och allt det där. Men som med så mycket annat nu när vi har en bebis, får vi göra det i skift. För bebis vaknar lite nu och då. :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela